Devetogodišnji Marko dobio Microsoft-ov certifikat sistem inženjera
Mladi genijalac Marko Čalasan iz Makedonije postao je najmlađi inženjer Microsoft-a u svijetu. Iako mu je tek devet godine, već je počeo nuditi svoje projekte. Matej Potokar, glavni menadžer Microsoft-a u Sloveniji, izjavio je da je Marko po tehnološkoj obučenosti čudo od djeteta. Upravo u Sloveniji je, u januaru 2010. godine, ovaj genijalni devetogodišnjak dobio certifikat za sistem-inženjera.
Budući da je položio zadnji ispit u Ljubljani i postao najmlađi inženjer Microsoft-a, intervju s njim objavila su dva američka medija, CNET i CBC.
Marko je izjavio i da bi želio živjeti u Americi jer bi na taj način bio blizu najnovijih tehnoloških dostignuća i blizu Microsoft-a. Rekao je da na računaru provodi u prosjeku četiri sata dnevno, ali ponekad premaši i deset.
Igrice ne igra jer smatra da mu ne nude ništa pametno, te smatra da bi njegovi vršnjaci trebali izaći vani i igrati se, a ne buljiti u kompjuterski ekran igrajući igrice.
Matej Potokar izjavio je da je Marku trebalo pola sata da pokaže sve svoje kvalitete. Poduzetni dječak je zajedno sa svojim roditeljima otvorio u Skoplju informatičku školu za djecu, a osim toga radi na svom projektu, produkciji visokokvalitetnih HD lekcija u full HD formatu.
Svoj projekt želio bi promovisati na velikom svjetskom IT skupu, a nada se da će se za njegov rad zainteresovati neka firma u rodnoj mu Makedoniji. Za njegov genij saznalo se prije tri godine, a nakon toga ministarstvo mu je poklonilo kompjuterski laboratorij.
Porno-snimka zaustavila saobraćaj u Moskvi
Dvominutni video “hardcore” pornografskog materijala nekako se zabunom našao na ogromnom ekranu postavljenom uz gustu saobraćajnicu u samom srcu Moskve i uzrokovao velike gužve i zastoje.
Prolaznici i vozači nisu mogli vjerovati svojim očima kad su oko ponoći u četvrtak (28. januara 2010. godine) prolazili ulicom Garden Ring u centru Moskve i na ogromnom reklamnom ekranu gledali “hardcore” porno-akciju. Neki su samo prošli, neki su usporili da bolje vide šta se događa, a neki su se i zaustavili da bi odgledali kad se već prikaziva besplatno…
Gradske vlasti, naravno, nemaju pojma kako je pornić tamo dospio i u petak (29.01.2010.) su izdale službeno saopštenje da će istražiti iznenadni problem.
Iz reklamne firme koja je u vlasništvu tog velikog ekrana u petak su rekli da za ‘napad protiv njihove kompanije’ treba okriviti hakere. Oni spekulišu radi li se o običnom huliganizmu ili o podvali konkurencije?!
Nije bilo izvještaja o saobraćajnim nesrećama vezanim za ovaj incident.
Hoteli “Holiday Inn” zapošljavaju žive termofore
Hoteli u lancu “Holiday Inn” počeli su zapošljavati ljude čiji je posao tjelesnom toplinom gostima ugrijati krevet.
Krajem janauara 2010. godine počinju petominutna eksperimentna zagrijavanja kreveta u hotelima “Holiday Inn” u London-u i Manchester-u. Radnici hotela u posebnim odijelima zagrijavat će gostima krevete prije spavanja.
Direktor Centra za spavanje u Edinburgh-u dr. Chris Idzikowski kaže da bi ta ideja mogla pomoći ljudima da lakše zaspu. Takođe, navodi da postoji mnogo dokaza da spavanje počinje kada tjelesna temperatura počne padati te da je topli krevet, između 20 do 24 Celzijevih stepeni, pogodan za brži proces padanja u san, a pogotovo poslije dolaska izvana kad je hladno.
Naučnici žele oživjeti izumrlu vrstu
Talijanski naučnici “Konzorcija” za eksperimentalnu biotehnologiju u Benevent-u u Italiji nadaju se da će današnjim genetskim metodama uspjeti rekreirati vrstu divljeg goveda koja je živjela u evropskim šumama, a izumrla prije otprilike 400 godina.
Još Julije Cezar divio se sirovoj snazi i veličini divljih goveda zavijenih rogova, ali baš zbog tih kvaliteta divlja goveda izlovljena su do istrebljenja.
Talijanski naučnici nadaju se da će uspjeti ponovo oživjeti tu vrstu tešku u prosjeku oko jedne tone metodom ukrštavanja vrsta unazad. S obzirom na to da znaju gotovo tačan genom životinje, smatraju da ne bi smjelo biti problema.
Naučnici su do sad već ukrštali tri vrste te čekaju mladunce kako bi znali jesu li na dobrom putu. Ali, mnogi se pitaju šta će nam divlja goveda veličine nosoroga?!
Škoti za godinu popiju 46 boca alkohola
Odrasli Škoti godišnje popiju količinu alkohola jednaku 46 boca votke, prenosi BBC. Škoti piju više od Engleza i Velšana.
Istraživanje provedeno od strane Ministarstva zdravstva baziralo se na podacima o prodaji alkoholnih pića prema kojima je prodaja od septembra 2008. do septembra 2009. godine iznosila oko 12,2 litre čistog alkohola po osobi starijoj od 18 godina.
Tako je u Škotskoj prošle godine prodano više od 50 miliona čistog alkohola, što bi značilo da je svaka punoljetna osoba prekoračila preporučenu sedmičnu količinu alkohola. Škoti su tako popili 25 posto više alkohola po glavi nego Englezi i Velšani.
“Smanjenje cijena alkohola neće smanjiti njegovu konzumaciju”
“Moramo razmotriti uvođenje radikalnih mjera kojima bi smanjili problem konzumiranja alkohola”, izjavila je Jackie Baily, jedna od članova vlade koji su smatrali da bi smanjenje cijena alkohola moglo uticati na problem prevelikog konzumiranja. Prema njenom mišljenju upravo je konzumacija alkohola najveći zdravstveni problem u Škotskoj.
“Prijedlog o najnižoj cijeni alkohola neće donijeti ništa dobro, osim profita supermarketima”, dodala je i rekla kako smatra da je upravo pad cijena alkoholnih pića usko povezan s porastom konzumacije istih.
Roditelji djeci daju imena likova iz “Avatar-a”
Zadrti filmofili požurili su kako bi svojoj novorođenčadi dali imena najdražih likova iz naučnofantastičnog spektakla “Avatar”, pa su tako sada popularna imena poput Neytiri, po uzoru na princezu ratnicu iz naroda Na’vi, kao i gigantskog letećeg bića Toruk-a.
Još jedno ime koje je postalo posebno popularno među obožavateljima “Avatar-a” širom Sjedinjenih Američkih Država, u istoj mjeri kao i u Velikoj Britaniji je Pandora, što je ujedno i ime izmišljene planete u spomenutom filmu.
Do ovog saznanja došla je internet-stranica “BlinkBox.com”, koja svakodnevno prati uspjeh “Avatar-a”, filma koji je u rekordnom roku zaradio milijardu dolara na svjetskim kino-blagajnama, kao i sve vezano za taj film.
“Nakon što film na blagajnama zaradi više od sto miliona dolara, šanse da roditelji svojoj djeci daju ime po nekom liku iz filma naglo se povećavaju”, izjavio je portparol spomenute internet-stranice.