By MosHer

Dobrodošli na moj blog! Ovdje možete pročitati razne priče i tekstove. Ne zamjerite što ne pišem baš redovno, ali se nadam da ćete, ipak, biti zadovoljni sa onim što pročitate. HVALA VAM ZA POSJETU I ČITANJE!!!

01.12.2008.

Snovi - 1. dio

Ovo je priča o snovima, čudnim snovima koji me prate već neko vrijeme, koji dolaze pred moje oči i dok spavam i kad sam budan. I, kao što se i u snovima dešava - scene, počinju i završavaju se, smjenjuju se i nadovezuju naglo i bez najave - tako se na isti način scene odvijaju i u ovoj priči. Ovi posebni snovi počinju, odvijaju se i završavaju uvijek potpuno identično.
            Znak njihovog početka je kad se odjednom nađem na izlasku iz aviona. Na aerodromu sam, i to ne na bilo kojem aerodromu! Nalazim se na aerodromu Flesland, na bergen
škom aerodromu, po prvi put u svom životu! Silazim niz neke stepenice dok moje disanje i otkucaji srca postaju sve brži, posebno uzbuđenje svakim trenutkom u meni raste i postaje sve veće i veće da cijelo tijelo iznutra počinje sve više da drhti, treperi...
            Silazeći niz te popločane stepenice, s desne strane mi nailazi neki ogromni stakleni otvor u zidu, kao neki veliki izlog neke gigantske prodavnice. Gledam kroz taj stakleni zid i vidim da je to pogled na glavni ulaz u aerodromsku zgradu, unutrašnji prostor u kojem ljudi ispraćaju i dočekuju one koji putuju zračnim putevima, one koji im nešto drago znače i predstavljaju u životu. I, u tom trenutku, kroz to ogromno staklo smo se istovremeno ugledali! Vidim te u najljepšem svjetlu, u svoj svojoj ljepoti, baš kao što sam te uz pomoć slika već mjesecima i zamišljao da ćeš izgledati kad se napokon tog trenutka sretnemo i vidimo uživo. Dok prilaziš bliže tom staklenom otvoru i mašeš mi, vidim da si i ti jednako uzbuđena kao i ja, i nekako uspijevam sa osmijehom na licu da ti uzvratim pozdrav, mahanjem uzdignute ruke, da ti tako kažem: "Tu sam napokon...  i vidio sam i prepoznao i ja tebe!"
            Nalazim se pored pokretne trake i čekam da se pojave moji koferi, da ih uzmem i napokon krenem prema fizičkom susretu s tobom. Svaki trenutak čekanja kofera izgleda kao cijela vječnost čekanja na naš stvarni, fizički susret.
            Napokon, koferi su stigli i vučem ih iza sebe kroz jedan hodnik, prema vratima iza kojih me nestrpljivo čekaš i priželjkuješ. Guram ta drvena vrata ispred sebe i pred mojim očima se ukazuješ ti. Konačno! Tu smo, stvarno jedno ispred drugog! Automatski ispuštam ručke kofera iz ruka dok istovremeno prilazimo jedno drugom i stapamo se u jedan posebni, najposebniji, čvrsti prvi zagrljaj, praćen posebnim, najposebnijim prvim poljupcem. Želim da taj trenutak traje vječno! Želim da vječno osjetim tvoj čvrsti zagrljaj, tvoju prelijepu nježnost, tvoju najugodniju toplinu, tvoj najslađi miris koji me opija, tvoje najljepše poljupce...  tvoju blizinu...
            U tvom smo toplom i ugodnom stanu. Diskretno, isto posebno toplo i ugodno osvjetljenje obasjava cijeli dnevni boravak i nas u njemu. Sjedimo na sofi pored staklenih balkonskih vrata i prozora. Sjedimo, čvrsto priljubljeni jedno uz drugo, zagrljeni sretno, sa najposebnijim unutrašnjim mirom i smirenosti, dok se kroz stakla balkonskih vrata i prozora razliježe noćni pogled na, kao zvijezde na nebu, treperuća svjetla Bergena jedne najposebnije zimske noći. Želim da taj trenutak traje vječno!
            Tama je oko nas. Ležimo zagrljeni na krevetu. Dok te objeručke držim čvrsto priljubljenu uz moje tijelo, slušam kako mirno dišeš dok spavaš. Osjetim neopisivu toplinu i nježnost tvog tijela priljubljenog uz moje. Uživam u tvom najslađem mirisu i ljubim te nježno po licu, po ramenu, po ruci pazeći da te ne probudim. Osjetim neopisivi, najposebniji unutrašnji mir kakav još nikada i ni sa kim u životu nisam osjetio. Mir koji mi govori da si ti ta za kojom sam cijeli svoj život po Svijetu tragao, da si ti ljubav mog života, da si ti žena mog života...  Želim da taj trenutak traje vječno!
            Jutro je! Spremamo se za izlazak i šetnju po Bergenu. Kroz stakla balkonskih vrata i prozora ispred nas se ukazuje očaravajući pogled jutarnjeg, zimskog Bergena. Krovovi prekriveni bijelim, snježnim pokrivačem. Centar Bergena dole u dolini ispod nas, okružen brdima neodoljivo podsjeća na Mostar, naš početak, sami početak nas zajedno. Stojimo zagrljeni, gledajući u taj očaravajući prizor pred nama. Želim da taj trenutak traje vječno!
            Silazimo od Firdagatena niz padinu koju zovemo "Brankovac", jer neodoljivo podsjeća na mostarski Brankovac. Idemo prema Danmarks plassu, odakle nastavljamo zagrljeni i sretni prema samom centru Bergena. Zimsko je jutro, ali ne osjećam hladnoću, nego naprotiv, iznutra sam ispunjen najposebnijom toplinom i srećom. Zagrljeni šetamo ulicama između starih, prastarih zgrada i građevina, izmješani s masom uličnih prolaznika. Želim da taj trenutak traje vječno!
            Prolazimo preko velikog, glavnog gradskog trga. Ulazimo u veliki tržni centar, veliku robnu kuću. Obilazimo razne prodavnice i zagrljeni dolazimo na vrh gdje je smještena prodavnica kućnih ljubimaca. Ulazimo i idemo direktno na odjel sa akvarijumima u kojima su raznovrsne i egzotične ribice. Kažeš da ćeš mi pokazati šta voliš da radiš uvijek kad dođeš u ovu radnju. Primičeš ruku sa skupljenim prstima jednom akvarijumu iza čijeg stakla se sakupilo jedno cijelo jato malih ribica i naglo raširivaš prste kuckajući u staklo što rezultira u komičnom i naglom razlazu i bijegu svih ribica na sve strane u tom akvarijumu. Kroz smijeh i posebni osmijeh na licu mi govoriš da sigurno još ni na jednom randesu u životu nisam nikada išao u radnju da plašimo ribice. Grlim te i priljubljujem sretno još više uz sebe, odgovarajući da je stvarno istina to što si upravo rekla, prateći odgovor nježnim poljupcima. Želim da taj trenutak traje vječno!
            Ponovo je noć i opet smo u tvom toplom stanu. Jedemo zajedno večeru koju si nam pripremila. Na stolu je i flaša sa dvije čaše crvenog vina. Povremeno, između zalogaja i gutljaja, se uzmemo za ruke i nježno poljubimo. Osmijeh na tvom licu i najljepši sjaj u tvojim prelijepim zelenim okicama neodoljivo podsjeća na atmosferu scene iz "Sjevernih vjetrova". Želim da taj trenutak traje vječno!
            Vozimo se u udobnim sjedištima autobusa koji nas odvozi prema Sogndalu. Vožnja traje dugo, ali je krajnje udobna, jer si tu kraj mene. Držimo se za ruke i uživam u osjećaju tvoje blizine, topline, nježnosti, tvog najslađeg mirisa. Želim da taj trenutak traje vječno!
            Spavamo u sobi kuće u Sogndalu koja mi iz nekog razloga izgleda kao da smo u nekoj prijatnoj i udobnoj planinskoj kućici. Ležimo zagrljeni, priljubljeni toplim tijelima sa osjećajem najposebnijeg unutrašnjeg mira i sreće. Želim da taj trenutak traje vječno!
            Opet smo u autobusu koji nas vraća u Bergen. Kroz prozore nam se ukazuje očaravajući prizor prirode. Autobus prolazi cestom uz samu obalu fjordovskog zaljeva, a sve je okruženo čarobnim izgledom snijegom i ledom okovanih brda i planina. Sjedimo u udobnim sjedištima zagrljeni diveći se čarobnom prizoru prirode. Želim da taj trenutak traje vječno!
            Nekako smo se iz autobusa našli na brodu. Plovimo prema Stavangeru. Sve je okupano u nekoj posebnoj svjetlosti. Sunce šalje najblistavije zrake koje na neki najposebniji način otkrivaju najljepše plavetnilo neba iznad nas kao i najposebnije plavetnilo mora ispod nas. Tvoja omiljena boja koja nas sa svih strana okružuje dok priljubljeni jedno uz drugo plovimo. Želim da taj trenutak traje vječno!
            Hodamo zagrljeni u poslijepodnevnim satima ulicama starog Stavangera. Nailazimo na neki park i malo jezerce u njemu gdje dajemo patkama i labudovima komadiće nekog kolača. Želim da taj trenutak traje vječno!
            Ponovo smo na brodu kojim plovimo nazad za Bergen. Rani su sati zimske večeri i na pučini to daje opet neke posebne čari, različite od dnevne plovidbe, ali opet posebno čarobne. Naravno, svaki trenutak proveden u tvom čvrstom zagrljaju čini sve tako čarobnim uvijek. Želim da taj trenutak traje vječno!
            Dan je i ponovo šetamo, sretni i zagrljeni, starim ulicama Bergena. Dolazimo do riblje tepe (pijace) i luke gdje pristaju brodovi koji dolaze u Bergen. Hodamo po istorijskom Bryggenu i povremeno zastajemo da bi priljubljeni jedno uz drugo na trenutak uživali gledajući malo u praistoriju Bergena, a malo na more luke i brodove preko puta. Želim da taj trenutak traje vječno!
            Prolazimo pored jedne posebne, stare zgrade na kojoj piše "Meso Bazar". Vozimo se Floibanenom i dolazimo na Floyen. U radnji za suvenire mi kupuješ figuru jednog Trola i jedan simbolični mač. Stojimo zagrljeni nježno se ljubeći na Floyenu dok se duboko ispod nas proteže Bergen i njegova luka, a na uzvisini nasuprotnog brda pronalazimo i posmatramo "Brankovac". Želim da taj trenutak traje vječno!
            Noć je ponovo i opet sjedimo zajedno na sofi u tvom toplom dnevnom boravku. Priljubljeni tijelima gledamo slike tvojih albuma. Nailazimo na slike sa dočeka prošle Nove godine i objašnjavaš mi, pošto smo bili tako fizički daleko da si bila toliko zamišljena i odsutna te posebne noći i da si i u njoj , kao i u mnogim ranije, bila tužna i plakala. Pokušavam probuditi nadu i uvjerenje, kako tebi tako i sebi, da sljedeće Nove godine više neće biti kao te i skoro obećajem i tebi i sebi da će već ova sljedeća biti ta koju čemo prvu dočekati zajedno u zagrljaju i sreći. Ugasili smo svjetla u dnevnom boravku i ostali smo osvjetljeni samo prigušenom plavičastom svjetlošću sa televizijskog ekrana. Spustila si svoju glavu u moje krilo i milujući se ljubili smo se nježno, najnježnije. Želim da taj trenutak traje vječno!

(Nastavlja se)

28293031

MOJI LINKOVI

SVI TEKSTOVI NA OVOM BLOGU
Uvod!, ili "Malo o meni!"

O knjizi "Mostar - vječni grad"

Sadržaj knjige "Mostar - vječni grad"

Uvod iz knjige "Mostar - vječni grad" - 1. dio

Uvod iz knjige "Mostar - vječni grad" - 2. dio

DRAGOM VELEŽU, PRVOJ I VJEČNOJ LJUBAVI

Pravda za Velež

Justice for Velež, Mostar

Slovo humanosti!!!

Ramazan Šerif Mubarek Olsun!

Deveti novembar – Dan borbe protiv fašizma – Dan kada je srušen Stari most u Mostaru

Naučna istraživanja ljubavnih muka

“Zmijonosac”, novi, 13. horoskopski znak? – “Ne trčite pred rudu!”

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (1.)

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (2.)

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (3.)

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (4.)

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (5.)

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (6.)

PREPORUČUJEM: Posjetite RADOVIĆA SOKAK - vrhunski Blog, u vrhunskom izgledu

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (7.)

Antifašizam i renesansa

ANTIFA Mostar: Zaljubljeni u slobodu

U Susret Danu Oslobođenja Mostara: NA PARTIZANSKOM GROBLJU (Ognjen Pudar)

U Susret Danu Oslobođenja Mostara: Sretan Vam Dan Zaljubljenog Mostara (Teodor Radović - Tozza)

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (8.)

Dragan Markovina: Suton jednog grada

ZA VELEŽ SE NE NAVIJA, ZA VELEŽ SE ŽIVI

Mostalgija moja sveprisutna (1. dio)

Mostalgija moja sveprisutna (2. dio)

Mostalgija moja sveprisutna (3. dio)

Hoteli i Restoran “Kriva Ćuprija” Mostar

Dragan Markovina: DOSTOJANSTVO - Drugo ime za VELEŽ

“Ðe ti je Pita” - Anton Draht

SRETAN VAM 8. MART

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (9.)

Mostalgija moja sveprisutna (4. dio)

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (10.)

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (11.)

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (12.)

Osman Džiho kolumna: U Bosni cunamisti haraju već 20 godina

“CRVENA NOĆ” ZA SJEVERNU AMERIKU 2011.

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (13.)

REA (Ognjen Pudar)

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (14.)

Vjerovali ili ne! - Sve je moguće... (15.)

Mostalgija moja sveprisutna (5. dio)

SRETAN NAM TRIDESETI

Crvena noć u Americi: "Rođeni" obnovili veze i evocirali uspomene (Kliker.info)

POMOZIMO: Udruženje "Sunce" Mostar

E moj tata....... By Monija Rebac Radović

Svijet u 2012. – Smail Špago u Novoj Slobodi

Dva Hrvata haraju Facebookom

70 GODINA OD SMRTI NIKOLE TESLE: Jedan od najvećih naučnika u istoriji čovječanstva

MM - sjećanje

4. Antifa fest u Mostaru, 6. i 7. septembra 2013. godine

Događaji 2013. - Smail Špago u Novoj Slobodi

Na granici sjećanja – Blog

By MosHer za vječnost – sa bloga “Na granici sjećanja“

Kako je Velež dobio drugo ime “Rođeni”

Znanje je moć

Umjesto rođendanske čestitke Nerminu Bisi!

Nermin Bise u raljama intelektualne prostitucije

Ekološki sistem Černobila 28 godina poslije nuklearne katastrofe

Doktor Raymond Rife - zdravlje i zavjere!

Alan Ford pripremio mnoge za život

Ledeni zid namijenjen sprječavanju iscurivanja radioaktivne vode iz Fukushime ne zamrzava se dovoljno brzo

Pravi razlog zašto Nikola Tesla nikada nije dobio Nobelovu nagradu?!

Pismo Abrahama Lincolna učitelju svoga sina

Stranci pitaju: Mi pomažemo poplavljene, ali šta rade bh. vlasti?

Povratak iz tuđine u tuđinu

Priča o nuklearnom dobu

Priča o Jugotonu, prvoj tvornici ploča u ovom dijelu svijeta

Irina Lovrić: Antologijska presuda! Prvi slučaj presuđenog mobinga i diskriminacije na državnom nivou

Mobing

Meho Džeger, prvi poslije Alekse; Pjesnik prezrenih i odbačenih

Islamska obrtnička zajednica Mostar

Događaji koji su obilježili 2014. godinu

Povodom nedavnog verbalnog napada na Šteficu Galić i Amera Bahtijara u Mostaru

NOVI POČETAK

Zanimljivosti o svemirskim sondama

Blogger.ba ipak nastavlja svoj rad, novi vlasnik Pepper communications